Wyróżnij się albo zgiń
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcejChoć zdecydowana większość małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce posiada dostęp do Internetu, to jednak spora ich część nie wykorzystuje jego potencjału. Brak aktywności w Sieci, podobnie zresztą jak bierność (...) >>>
Czytaj więcejUmiejętne gospodarowania budżetem firmy przekłada się na zysk przedsiębiorcy. Planowanie, zarządzanie i kontroling budżetu to główne wyzwania jakie stoją przed właścicielami mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. (...) >>>
Czytaj więcejCzym jest Business Intelligence (BI)? To innowacyjne podejście do analizy informacji, pojawiających się w toku funkcjonowania przedsiębiorstwa. Innowacyjne, ponieważ umożliwia analizowanie danych pochodzących z (...) >>>
Czytaj więcejNie ma przedsiębiorstwa, które nie generowałoby danych dotyczących sprzedawanych produktów, kontrahentów czy zawieranych z nimi transakcji. Zapisywanie ich na papierze i każdorazowe przeszukiwanie (...) >>>
Czytaj więcejPotencjał branży mierzy się perspektywą zysku – przyszli przedsiębiorcy poszukujący sukcesu często padają ofiarą wymyślnych projektów, których realizacja ograniczana jest zaawansowaniem technologicznym (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy szukający oszczędności i nowoczesnych rozwiązań powinni zwrócić uwagę na zjawisko rosnącego rynku usług outsourcingu płacowo-kadrowego. Zlecając firmie zewnętrznej obsługę możemy obniżyć koszty (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum