Wizja marki
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcejMarketing bezpośredni stał się jedną z najbardziej postępowych dziedzin ostatnich lat. Geolokalizacja, personalizacja, segmentacja, integracja działań i raportowanie – to elementy, które wręcz zrewolucjonizowały (...) >>>
Czytaj więcejWśród największych barier prowadzenia biznesu w Polsce bardzo często wymienia się – obok niejasnych przepisów czy wysokich kosztów pracy – utrudnienia w procesie (...) >>>
Czytaj więcejSzybkie spopularyzowanie się w rzeczywistości gospodarczej koncepcji marketingu opartego na relacjach nie byłoby możliwe bez wyraźnego określenia efektów, jakie może ona przynieść (...) >>>
Czytaj więcejPrezentujemy Państwu kolejne lekcje (7 i 8) Kursu dla zarządzających z sektora MSP. Za pośrednictwem Gazety MSP dzielimy się naszym doświadczeniem i przedstawiamy praktyczne porady, wskazówki i narzędzia (...) >>>
Czytaj więcejCzy nie zdarzyło się Państwu pracować jak przysłowiowa małpka? Przygotowując dzienny raport, do którego jest dziesięć stron instrukcji. Albo ręcznie rozsyłając dane do regionalnych sprzedawców. Często (...) >>>
Czytaj więcejMałe i średnie przedsiębiorstwa są motorem gospodarek. Ale nie tylko. Dzięki nim prężniej mogą rozwijać się także banki. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum