W jaki sposób AI zmienia marketing?
Odkąd AI (sztuczna inteligencja) nabrała rozpędu w swoim rozwoju, w znaczący sposób zmieniła marketing. Zmiany dotyczą między innymi możliwości tworzenia grafik, filmów, tekstów do postów (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odkąd AI (sztuczna inteligencja) nabrała rozpędu w swoim rozwoju, w znaczący sposób zmieniła marketing. Zmiany dotyczą między innymi możliwości tworzenia grafik, filmów, tekstów do postów (...) >>>
Czytaj więcejDzisiaj każdy przedsiębiorca z sektora MŚP powinien zadbać o obecność i aktywność swojej firmy w Internecie. Bez tego trudno już jest prowadzić jakąkolwiek działalność. Aby skutecznie promować firmową ofertę w sieci, (...) >>>
Czytaj więcejŚwiadectwo charakterystyki energetycznej budynku to dokument, który określa wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z użytkowaniem budynku lub części (...) >>>
Czytaj więcejParę lat temu podczas konsultacji biznesowych związanych z obszarem przywództwa zadałam jednemu z managerów organizacji, z którym miałam potencjalnie współpracować, pytanie: „Jak (...) >>>
Czytaj więcejW poprzednim artykule pisaliśmy o podstawach zarządzania kryzysowego w małych i średnich przedsiębiorstwach. Co robić przed kryzysem, w trakcie jego trwania oraz po jego zakończeniu. Dziś chcielibyśmy poruszyć (...) >>>
Czytaj więcejOd lat marketerzy wykorzystywali pliki cookie do śledzenia odwiedzających stronę i zbierania informacji, które pomagały im nakierować reklamy do odpowiednich odbiorców. Jednak sposób wykorzystania (...) >>>
Czytaj więcejSprzedaż Door-to-Door (D2D) to jedna z najstarszych form sprzedaży bezpośredniej, która pozwala dziś przedsiębiorcom i marketerom na dotarcie do klientów bezpośrednio w ich domach lub miejscach (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum