Marka jako podstawa sukcesu firmy
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejKluczem do długoterminowego sukcesu firmy w sprzedaży jest ciągłe napełnianie lejka sprzedaży przez handlowców nowymi wartościowymi klientami. W pierwszym artykule z serii „Chcesz więcej sprzedawać?” (...) >>>
Czytaj więcejLeasing drogich samochodów osobowych staje się mniej opłacalny, a utrzymywanie pojazdów dla pracowników będzie kosztowniejsze ze względów podatkowych. Czy zmiany w prawie spowodują, że (...) >>>
Czytaj więcejWielu właścicieli firm jest przekonanych, że lejki sprzedażowe mogą mieć zastosowanie tylko wówczas, gdy ktoś prowadzi działalność online. Nic bardziej mylnego. Tego efektywnego narzędzia marketingowego można (...) >>>
Czytaj więcejKonsument nie kupuje tylko produktu czy usługi, ale wrażenia i emocje związane z nabywaniem. Kreowanie intensywnych doświadczeń zakupowych, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla marketerów. Jakie (...) >>>
Czytaj więcejPrzepisy wprowadzone przez ustawę o Pracowniczych Planach Kapitałowych omijają przedsiębiorców. Ustawodawca podszedł do rozwiązania z perspektywy potrzeb pracodawców i pracowników, nie przewidując (...) >>>
Czytaj więcejDynamiczny rozwój chińskiego detalicznego e-commerce transgranicznego jest szansą dla polskich małych i średnich firm na podjęcie konkurencji na atrakcyjnym ale wymagającym chińskim rynku. Jest też szansą na zaprezentowanie, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum