Myślisz SUV, mówisz Nissan Qashqai
Póki co raczej nic nie zdetronizuje SUV-ów. Ich sprzedaż utrzymuje się na wysokim poziomie, a producenci dwoją się i troją, aby przebić konkurencję. A wymagania klientów są wysokie. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Póki co raczej nic nie zdetronizuje SUV-ów. Ich sprzedaż utrzymuje się na wysokim poziomie, a producenci dwoją się i troją, aby przebić konkurencję. A wymagania klientów są wysokie. >>>
Czytaj więcejKilka lat temu przemysł spożywczy poszedł w kierunku nowoczesnych technologii pakowania produktów, tzw. convenient food. Przetwórnie zaczęły wstawiać na hale produkcyjne maszyny, których celem jest zapakowanie małej (...) >>>
Czytaj więcejPierwszy raz założone krótkie spodenki, śmieszne miny, głośne ziewanie i inne oznaki „swobody” pojawiają się w nowej pracy dopiero po kilku miesiącach. Mija pewien czas, zanim przynależność do (...) >>>
Czytaj więcejAnalizując setki, o ile nie tysiące godzin procesów negocjacyjnych w jakich uczestniczyłem lub jakie obserwowałem, mogę powiedzieć, że bezpośrednie negocjacje nie zaczynają się wraz z momentem wejścia na (...) >>>
Czytaj więcejTrendy związane ze zmianą stylu życia oraz przyzwyczajeń zakupowych są istotnym elementem budowania skutecznej komunikacji. Warto rozważyć, które mody będą wspierać markę, a które to tylko szum informacyjny (...) >>>
Czytaj więcejChcesz więcej sprzedawać - to seria artykułów, w których podpowiadam przedsiębiorcom jak zarządzać zespołem handlowców, aby pracowali mądrze, a nie ciężko. W tym artykule odpowiem na pytanie, (...) >>>
Czytaj więcejW biznesie, podobnie jak w sporcie: wygrywa ten, kto ma opracowaną strategię i kogo wynik jest wypadkową zaplanowanych działań podjętych do jej realizacji. W sporcie to zaplanowane treningi i dieta, a w biznesie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum