Polski konsument odpowiedzialny na niby
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcejZ danych OECD wynika, że pod względem automatyzacji produkcji Polska nie tylko odstaje od rozwiniętych gospodarek na świecie, ale również od swoich sąsiadów. Liczba robotów na tysiąc pracowników (...) >>>
Czytaj więcejNiezależnie od tego, czy nieruchomość należąca do przedsiębiorstwa jest wykorzystywana przez nie we własnej działalności, czy też wynajmowana zewnętrznym najemcom\n- można ją wykorzystać do poprawy płynności oraz (...) >>>
Czytaj więcejWydawcy e-serwisów, portali, blogerzy i vlogerzy mają do dyspozycji wiele narzędzi umożliwiających zarabianie na reklamach, ich głównym źródle przychodów. Najczęściej wykorzystywane są (...) >>>
Czytaj więcejMarketing to nie tylko polityka cenowa lub strategia reklamowa. Marketing to sposób myślenia i działania; sposób patrzenia na biznes oczami klienta. Jako taki może być niezwykle pomocny w osiąganiu (...) >>>
Czytaj więcejDynamiczny rozwój segmentu sprzedaży online skutkuje rosnącą świadomością kupujących, którzy od e-sklepów oczekują standardów obsługi oferowanych przez największych graczy z tego segmentu. (...) >>>
Czytaj więcejAtmosfera w pracy jest równie ważna jak wynagrodzenie, a 73 proc. profesjonalistów przystąpi do rekrutacji tylko jeśli odpowiada im wizerunek potencjalnego pracodawcy. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum