Znaczenie marki dla MSP
Przekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Przekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejZainteresowanie umowami o timesharing, w związku relatywnie niskimi cenami nieruchomości w krajach śródziemnomorskich, stale rośnie. Na ostatnim posiedzeniu Sejmu VI kadencji udało się uchwalić ustawę o timeshare, (...) >>>
Czytaj więcejWyzwania współczesnego świata wobec przedsiębiorców cały czas rosną – od zwiększenia produktywności i efektywności pracy, przez ciągłe wprowadzanie oszczędności, po dbanie o środowisko naturalne. (...) >>>
Czytaj więcejUbiegły rok obfitował w rozwój e-biznesów. Olbrzymie środki unijne przeznaczone na projekty internetowe, potencjał mediów społecznościowych oraz nowe (...) >>>
Czytaj więcejKażde przedsiębiorstwo prowadzi działalność w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Na większość czynników warunkujących biznes firmy nie mają bezpośredniego wpływu. Mają natomiast wpływ na stopień, w jaki (...) >>>
Czytaj więcejInwestycje – choć ich poziom nie należy obecnie do najwyższych – wciąż są realizowane, tymczasem nastroje Polaków, a szczególnie przedsiębiorców z sektora MSP, są za to naprawdę (...) >>>
Czytaj więcejNie można zakazać używania takiego samego lub podobnego znaku towarowego na terytorium, na którym o ochronę nie wnioskowano. Uprawniony nie może skutecznie sprzeciwić się używaniu należącego do niego znaku (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum