Dźwignia operacyjna i finansowa w firmie
Stopień konkurencyjności firmy zależy przede wszystkim od stosunku kosztów do przychodów ze sprzedaży. Współzależność tych dwóch parametrów zmierzyć można za pomocą bardzo praktycznych (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Stopień konkurencyjności firmy zależy przede wszystkim od stosunku kosztów do przychodów ze sprzedaży. Współzależność tych dwóch parametrów zmierzyć można za pomocą bardzo praktycznych (...) >>>
Czytaj więcejZapewne, gdyby zapytać, czy zaufanie jest istotnym elementem budowania relacji, każdy bez wahania odpowie twierdząco. Zaufanie stanowi bowiem podstawę każdej więzi międzyludzkiej. Jednak gdy przechodzimy do relacji (...) >>>
Czytaj więcejWiele firm ma problem z generowaniem leadów, ale to nic nowego. Przyciąganie klientów zawsze było wyzwaniem. Dobra wiadomość jest taka, że dzięki najnowszym technologiom marketingowym mamy więcej możliwości (...) >>>
Czytaj więcejW 2014 roku byłem odpowiedzialny za przygotowanie mentalne polskich siatkarzy do Mistrzostw Świata. Jednym z zadań, które wyznaczył mi Stephane Antiga, było wzmocnienie więzi w grupie – tak, aby drużyna (...) >>>
Czytaj więcejWspółczesne firmy i organizacje coraz bardziej świadome są wartości przetwarzanych przez siebie danych. Dlatego, zwłaszcza te duże, opracowują i wdrażają plany reagowania na incydenty, jako element globalnej (...) >>>
Czytaj więcejWygrają te przedsiębiorstwa, które rozumieją pojęcie klientocentryzmu i będą umiały w nienachalny sposób zachęcić klienta do zakupu, a samą transakcję sprzedażową przekuć w pozytywne doświadczenie (...) >>>
Czytaj więcejKlienci przestali być odbiorcami produktów i komunikacji, a stali się ich współtwórcami, czy nawet nośnikami. Mając nieograniczony dostęp do produktów, poszukują, porównują i dzielą (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum