Klient prosto z chmury
Budowanie relacji z klientem to zadanie, które spędza sen z powiek wielu firmom z sektora MSP. Reguły rynku są nieubłagane – albo zrobimy wszystko, aby kontakt z odbiorcami naszych produktów (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Budowanie relacji z klientem to zadanie, które spędza sen z powiek wielu firmom z sektora MSP. Reguły rynku są nieubłagane – albo zrobimy wszystko, aby kontakt z odbiorcami naszych produktów (...) >>>
Czytaj więcejDzisiejsze czasy są łaskawe dla pracodawców – wysokie bezrobocie sprawia, że rynek pracy jest ich rynkiem. Ta sytuacja jednak również ich rozleniwia. Będąc pewnymi swojej dominującej pozycji (...) >>>
Czytaj więcejMikro, małe i średnie firmy to w Polsce ponad 2 mln aktywnych podmiotów gospodarczych. Z regularnych badań tej grupy, jakie Instytut Keralla Research prowadzi od czterech lat wynika, że ok. 6,5 proc. firm (...) >>>
Czytaj więcejRuszyła kolejna edycja badań konsumenckich ShoppingShow, które koncentrują swoją uwagę na zwyczajach zakupowych Polaków nowego pokolenia. Projekt od 2010 roku analizuje postawy, preferencje, motywacje, (...) >>>
Czytaj więcejRok 2013. Mobilność zdominowała biznes. Bo kto dziś organizuje w restauracji spotkanie z kontrahentem, w celu omówienia nowych warunków współpracy. Kto wysyła faksy w celu potwierdzenia zamówienia. (...) >>>
Czytaj więcejPowszechnie mówi się, że nasza gospodarka nie jest innowacyjna. Okazuje się jednak, że jest wprost przeciwnie. W Toruniu nie brakuje młodych ludzi, którzy optymistycznie patrzą w przyszłość i z (...) >>>
Czytaj więcejPrzyszło długo oczekiwane ocieplenie w nastrojach i planach zakupowych mikro, małych i średnich firm w Polsce – wynika z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który co kwartał monitoruje (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum