Wyścig o małego i średniego klienta
Małe i średnie przedsiębiorstwa są motorem gospodarek. Ale nie tylko. Dzięki nim prężniej mogą rozwijać się także banki. >>>
Czytaj więcej
 
        
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Małe i średnie przedsiębiorstwa są motorem gospodarek. Ale nie tylko. Dzięki nim prężniej mogą rozwijać się także banki. >>>
Czytaj więcejTrzeci kwartał tego roku nie rysuje się w opinii przedsiębiorców z sektora MSP optymistycznie – wynika z najnowszej edycji badania Sektora MSP, prowadzonego co kwartał przez wrocławski Instytut KerallaResearch. (...) >>>
Czytaj więcejNa pierwszy rzut oka pakiet usług bankowych dla firm nie wygląda zbyt okazale. Panuje powszechne przekonanie, że produkty te ograniczają się najczęściej do specjalnego konta firmowego i kilku linii kredytowych. (...) >>>
Czytaj więcejZ zatorami płatniczymi zetknął się praktycznie każdy przedsiębiorca. Dla dużej grupy jest to znaczący problem i utrudnienie w prowadzeniu biznesu. Powszechne są sytuacje, w których wystawiamy fakturę, płacimy (...) >>>
Czytaj więcejNajlepszymi partnerami w biznesie, pod względem regulowania płatności, są firmy z Meksyku i Tajwanu oraz europejskie kraje niemieckojęzyczne. Jednak Europa (ogółem) wypada słabo – coraz więcej firm (...) >>>
Czytaj więcejDo czasu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej w maju 2004 r. mogliśmy korzystać ze środków pochodzących z budżetu UE, stanowiących pomoc przedakcesyjną. Jednak dopiero stając się pełnoprawnym członkiem (...) >>>
Czytaj więcejAgencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II edycji badań „Kondycja Marketingu” w przedsiębiorstwach sektora MSP. Tym razem dotarliśmy do 521 firm, z czego aż w 150 przedsiębiorstwach (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum