Klient nośnikiem reklamy
Nikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejTegoroczne lato – pomimo że upływa pod znakiem tlącego się kryzysu i szalejącego kursu franka – przyniosło nam kilka pozytywnie zaskakujących dla gospodarki wiadomości. Pod koniec lipca (...) >>>
Czytaj więcejPrzed każdym przedsiębiorstwem, wraz z jego stopniowym rozwojem, staje szereg wyzwań zmierzających do zwiększenia jego konkurencyjności na rynku. Jednym ze sposobów realizacji tego celu jest zastosowanie (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy, którzy poszukują zewnętrznych źródeł finansowania działalności i rozwoju swoich firm, dokonują wyboru nie tylko z punktu widzenia kryterium własności kapitału, ale także ze względu (...) >>>
Czytaj więcejGlobalizacja rynku i powszechna dostępność produktów 24h na dobę 365 dni w roku w najniższych cenach, porównywalnej jakości, bez wychodzenia z domu, z dostawą w ciągu dwóch dni to już nie fikcja (...) >>>
Czytaj więcejModel uległ zmianie, produkty pojawiają się i znikają, dziś miernikiem wartości jest więź z klientem (Bob Wayland) Kreując wizerunek firmy, przedsiębiorcy już nie przedstawiają siebie jako dostawcy produktów (...) >>>
Czytaj więcejCzasem pasja to wszystko, co potrzeba, aby zmienić hobby w dobrze prosperujący biznes. Zresztą wiele inicjatyw powstało jako próba wypełnienia czasu czy chęć podzielenia się swoimi opiniami z innymi. Kiedyś (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum