ABC leasingu dla firm
Leasing doskonale zadomowił się wśród polskich przedsiębiorców. Przez 25 lat funkcjonowania tego sektora, roczna wartość leasingu wzrosła z 1,5 do 83 mld zł, czyli średnio o 19 proc. rocznie. Polska (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Leasing doskonale zadomowił się wśród polskich przedsiębiorców. Przez 25 lat funkcjonowania tego sektora, roczna wartość leasingu wzrosła z 1,5 do 83 mld zł, czyli średnio o 19 proc. rocznie. Polska (...) >>>
Czytaj więcejSEO i content marketing od lat stanowią niezwykle ważne narzędzia marketingu internetowego. Wykorzystując ich możliwości, odpowiednio łącząc ich potencjał, masz szansę szybciej osiągać podstawowe cele marketingu (...) >>>
Czytaj więcejRetro produkty charakteryzują się długą tradycją i doskonale trafiają zarówno do pokolenia Baby boomers (osób urodzonych w czasach wyżu demograficznego 1946-1964) jak i do pokolenia Y (urodzonych w (...) >>>
Czytaj więcejCzas wyzwań na rynku pracy trwa - przedsiębiorstwa zgłaszają wyraźną potrzebę powiększenia grona wykwalikowanych pracowników. Odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku i w gospodarce może być wdrażany obecnie (...) >>>
Czytaj więcejBlisko połowa firm na świecie nie rozpoczęła jeszcze żadnych działań związanych z cyfrową transformacją. Najczęściej wymienianymi przez nie barierami są koszty, obawa o bezpieczeństwo rozwiązania, duża liczba starych (...) >>>
Czytaj więcejTelemarketing to wciąż jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Komunikacja telefoniczna z aktualnymi lub potencjalnymi klientami rodzi jednak wiele obaw – największe wątpliwości w znacznej (...) >>>
Czytaj więcejJak pokazują badania, wbrew ogólnie przyjętemu przekonaniu, to nie bezrobocie jest realnym problemem polskiego rynku pracy. Wręcz przeciwnie okazuje się nim brak rąk do pracy. Obecnie w Polsce brakuje ok. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum