Contact center przyszłości
Jeszcze niedawno powszechnie wróżono śmierć call center. Okazuje się jednak, że rynek przechodzi ogromną transformację, która przekształca go w kierunku wielokanałowej komunikacji z Klientami. Jak (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jeszcze niedawno powszechnie wróżono śmierć call center. Okazuje się jednak, że rynek przechodzi ogromną transformację, która przekształca go w kierunku wielokanałowej komunikacji z Klientami. Jak (...) >>>
Czytaj więcejCo pracodawca mówi do agencji zajmującej się Employer Brandingiem? No dobrze mamy poważny problem z ludźmi, więc uruchomcie te swoje „sosziale” i koniecznie nakręćcie film o nas, jak wielką i (...) >>>
Czytaj więcejPrzybliżę w tym artykule kilka trudnych zagadnień, o których powinni wiedzieć pracodawcy decydując się na operatora PPK oraz, gdy pracownicy zapytają o kwestie związane z wypłatą oszczędności po ich śmierci, (...) >>>
Czytaj więcejNajwiększą zaletą analizy finansowej jest to, że wykorzystuje ona wskaźniki zoptymalizowane i porównywalne. Umożliwia zatem nie tylko szybką ocenę kondycji ekonomicznej naszego przedsiębiorstwa, lecz również (...) >>>
Czytaj więcejDlaczego powinniśmy świadomie zarządzać swoją ofertą (portfelem marek czy produktów)? Odpowiedź jest prosta, aby więcej zarabiać. Jest to kompleksowe działanie, ale warto się mu przyjrzeć, aby poprawić swój (...) >>>
Czytaj więcejZdecydowana większość prezesów, menedżerów, a także szeregowych pracowników dba o to, by w swoich działaniach przestrzegać prawa, a przynajmniej nie naruszać go w sposób ewidentny. Tyle, (...) >>>
Czytaj więcejKto powiedział, że SUV musi być olbrzymi. Suzuki Ignis udowadnia, że nie. Koncern stworzył genialnego miejskiego SUV-a, który wcale nie ustępuje dużym konkurentom, a wręcz ma nad nimi przewagę w mieście. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum