Mobilna zmiana
Aplikacje do sprzedaży detalicznej zadomowiły się na dobre w smartfonach klientów. Podczas gdy jest jeszcze zbyt wcześnie na wycofanie się z mobilnych stron, znaczenie aplikacji jako części oferty omnichannel (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Aplikacje do sprzedaży detalicznej zadomowiły się na dobre w smartfonach klientów. Podczas gdy jest jeszcze zbyt wcześnie na wycofanie się z mobilnych stron, znaczenie aplikacji jako części oferty omnichannel (...) >>>
Czytaj więcejDziś, aby skutecznie konkurować w biznesie, coraz częściej nie wystarcza już zaawansowana technologia, czy też dobrze zaplanowany proces sprzedaży. Największym kapitałem firmy są ludzie, którzy ją tworzą. >>>
Czytaj więcejPopularność chmury rośnie. Mimo zachowawczego dystansu na polskim rynku, z każdym rokiem przybywa firm, które się na nią decydują. Rosnące zainteresowanie potwierdzają też prognozy analityków Gartnera, (...) >>>
Czytaj więcejMistrzostwa Świata FIFA są nieoficjalnie największym wydarzeniem sportowym na świecie. Jak się okazuje, to także jedna z najlepszych możliwości zarobienia dużych pieniędzy dla wszystkich, którzy są zaangażowani (...) >>>
Czytaj więcejZ jednej strony walka z mafiami podatkowymi, Konstytucja biznesu i spadające bezrobocie, z drugiej zastój w inwestycjach, wzrost obciążeń fiskalnych, chaos legislacyjny i mit pewności prawa. >>>
Czytaj więcejZ najnowszego raportu Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) wynika, że każdego roku w całej UE straty z powodu podrabiania produktów w 13 sektorach gospodarki wynoszą 60 mld euro. >>>
Czytaj więcejFirma, która nie śledzi i nie ocenia zmian w otoczeniu jest jak „podgrzewana żaba”. Ignorowanie trendów może w końcu doprowadzić do utraty pozycji konkurencyjnej nawet przez najsilniejszych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum