Czytajmy z uwagą, uważajmy na wnioski
Magdalena Trusińska: Rozmawiając o różnych aspektach badań marketingowych sporo mówimy o próbie, technikach, metodach, obszarach badań. Czy jest coś jeszcze, o czym należy pamiętać, kiedy (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Magdalena Trusińska: Rozmawiając o różnych aspektach badań marketingowych sporo mówimy o próbie, technikach, metodach, obszarach badań. Czy jest coś jeszcze, o czym należy pamiętać, kiedy (...) >>>
Czytaj więcejJaponia to od lat jeden z najszybciej rozwijających się krajów na świecie. W ślad za nią podążają inne kraje azjatyckie. Według Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, Indie oraz Chiny mają (...) >>>
Czytaj więcejEkonomia Paul A. Samuelson I William D. Nordhaus Dom Wydawniczy REBIS, poznań 2012 Cykle koniunkturalne i popyt globalny Wina, Brutusie drogi, jest nie w gwiazdach, lecz w nas. William (...) >>>
Czytaj więcejNiewiele jest polskich firm, które odniosły międzynarodowy sukces. Czy to oznacza, że nad Wisłą przedsiębiorcy nie mają wizji? A może wszystko zależy od warunków ekonomicznych i środowiskowych? >>>
Czytaj więcejRozwój przedsiębiorstw w dużej mierze zależy od dostępu do istotnych informacji oraz zdolności ich wykorzystywania. Szczegółowa weryfikacja prowadzonej działalności to nic innego, jak zebranie danych, (...) >>>
Czytaj więcejStabilna płynność finansowa jest jednym z podstawowych elementów stanowiących o niezakłóconym funkcjonowaniu firmy. Jednak o jej utrzymanie nie jest łatwo, zwłaszcza w momentach takich jak obecny (...) >>>
Czytaj więcejObserwując rynek projektów partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce można zauważyć jego dość powolny – w porównaniu do innych krajów – ale jednak systematyczny wzrost. Aktualnie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum