Taniej nie znaczy mniej efektywnie!
Wiele firm – i to niezależnie od wielkości – narzeka na ograniczenia budżetowe w zakresie promocji. Z zazdrością patrzymy na możliwości reklamowe międzynarodowych koncernów – wszechobecnych (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Wiele firm – i to niezależnie od wielkości – narzeka na ograniczenia budżetowe w zakresie promocji. Z zazdrością patrzymy na możliwości reklamowe międzynarodowych koncernów – wszechobecnych (...) >>>
Czytaj więcejJakie zjawiska będą dominujące w ciągu najbliższego roku w obszarze HR? Czym będą kierować się pracodawcy w kreowaniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi? Prezentujemy główne trendy roku 2011, opracowane (...) >>>
Czytaj więcejRegulacje dotyczące przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części. Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej ustawa o CIT) obowiązująca od 1 stycznia 2011 r. nakazuje stosowanie zasady kontynuacji (...) >>>
Czytaj więcejW ocenie Krajowej Izby Gospodarczej, polscy przedsiębiorcy posiadają solidny potencjał wzrostu, który może być wykorzystany przy stabilizacji warunków funkcjonowania. Polska gospodarka w 2011 r. potrzebuje (...) >>>
Czytaj więcejNie jest tajemnicą, że podstawową barierą utrudniającą realizację ambitnych projektów bywa brak środków finansowych. Co z tego, że wpadliśmy na świetny pomysł, skoro nie mamy pieniędzy na zapewnienie (...) >>>
Czytaj więcejWielu przedsiębiorców, podejmując próby planowania swojego biznesu i perspektyw jego rozwoju, odnosi go między innymi do otoczenia makroekonomicznego. Oczywiste jest, że otoczenie, w którym (...) >>>
Czytaj więcejNiezależnie od charakteru pracy czy stylu bycia, w garderobie każdego mężczyzny powinna znaleźć się choćby jedna, elegancka koszula. Warto uważnie przyjrzeć się zawartości szafy, ponieważ – jak pokazują wyniki (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum