Relacje z kontrahentami
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejCzy wiesz, że nawet adres e-mail może stanowić dane osobowe? Jeżeli gromadzisz informacje o klientach, choćby zapisując ich adresy na newsletter, musisz zadbać o ich ochronę. W przeciwnym razie narazisz się na (...) >>>
Czytaj więcejJak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejDlaczego franczyza cieszy się w Polsce takim powodzeniem? Monika Dąbrowska, prezes zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców, Franchising Manager w McDonald's Polska: Pierwszy powód jest taki, (...) >>>
Czytaj więcejPopularne jest stwierdzenie, że najważniejszy w biznesie jest pomysł. Pomysł jest kluczem do sukcesu, ponieważ z dobrym, innowacyjnym pomysłem stajemy się pionierem na rynku i automatycznie zyskujemy przewagę (...) >>>
Czytaj więcejFranczyza to sposób na własny biznes prowadzony według sprawdzonego konceptu. To rozwiązanie dla osób, które nie mają pomysłu na biznes lub chcą zminimalizować ryzyko niepowodzenia własnej działalności. >>>
Czytaj więcejJednym z praw korporacyjnych przysługujących wspólnikowi w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością jest prawo indywidualnej kontroli. Jego celem jest zapewnienie każdemu wspólnikowi równego (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum