Blogi eksperckie
Podstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi czas, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Podstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi czas, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania (...) >>>
Czytaj więcejStrona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania (art. 136. Ordynacji(1)). Ten lakoniczny przepis wskazuje, iż decyzja strony o ustanowieniu pełnomocnika nie jest (...) >>>
Czytaj więcejOmawiając instrumenty rynku kapitałowego wskazano, iż pod tym pojęciem rozumie się akcje będące papierem wartościowym. Udziały w spółkach kapitałowych (spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością) nie (...) >>>
Czytaj więcejOd lutego 2009 roku, czyli od momentu ustanowienia najniższych poziomów indeksów giełdowych w trakcie kryzysu finansowego, obserwujemy dynamiczną zwyżkę wartości indeksów. Pomimo ostatnich problemów (...) >>>
Czytaj więcejNa gospodarkę narodową składa się wiele podmiotów nieustannie ze sobą współpracujących. Stan gospodarki zależy od ich liczby i sprawności wzajemnej współpracy. Podmiotami, które mają (...) >>>
Czytaj więcejKondycja finansowa to przede wszystkim utrzymanie płynności finansowej. Jej brak może prowadzić do zakłócenia działalności firmy, a nawet jej bankructwa. Dlatego warto wiedzieć zawczasu, jak takim sytuacjom (...) >>>
Czytaj więcejPopularność faktoringu rośnie, szczególnie w czasach kryzysu. Ze względu na inną metodologię oceny ryzyka niż banki, faktoring to dziś dla wielu firm jedyne dostępne, ale zarazem bardzo wygodne źródło (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum