Marka Twojej firmy
W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejDla osoby, która prowadzi firmę nie ma nic cenniejszego niż czas, którego i tak zawsze jest za mało. Przedsiębiorcy poszukują więc rozwiązań z zakresu komunikacji, które pozwolą im być na bieżąco (...) >>>
Czytaj więcejRok 2005 charakteryzował się znacznym osłabieniem dynamiki wzrostu przychodów polskich przedsiębiorstw. Osłabieniu temu towarzyszył wyższy o 20 proc. wzrost kosztów przy jednoczesnym, zwiększającym (...) >>>
Czytaj więcejKwietniowy bilans notowań złotego przedstawia się korzystnie dla naszej waluty. Po marcowej wyprzedaży walut z rynków wschodzących związanych z pogorszeniem sentymentu, złoty odrobił część strat. W kwietniu (...) >>>
Czytaj więcejWdrażając BSC w firmie można uzyskać narzędzie pozwalające szeroko spojrzeć na najważniejsze obszary działania, z logiczną konstrukcją oceny poszczególnych elementów wzajemnie się uzupełniających. (...) >>>
Czytaj więcejOd kilku lat zdobywanie nowego kontrahenta dla firmy jest coraz łatwiejsze. Wpływ na to ma nie tylko swoboda wymiany handlowej spowodowana wejściem Polski do Unii Europejskiej oraz zwiększenie konkurencyjności firm, (...) >>>
Czytaj więcejNadrzędnym celem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa jest pomnażanie kapitałów przekazanych przez jego właścicieli, inwestorów lub kredytodawców. W praktyce oznacza to, że firma, aby być (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum