Nostalgia w marketingu
Nostalgia – trzeba przyznać, że brzmi to niezbyt zachęcająco. Jak się jednak okazuje, użycie tego mechanizmu w przekazie marketingowym zwiększa jego skuteczność. Wspólna podróż z klientem (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nostalgia – trzeba przyznać, że brzmi to niezbyt zachęcająco. Jak się jednak okazuje, użycie tego mechanizmu w przekazie marketingowym zwiększa jego skuteczność. Wspólna podróż z klientem (...) >>>
Czytaj więcejCzy kiedykolwiek zastanawiałeś się jak to możliwe, że nawet osiemdziesiąt procent graczy na forex traci zamiast zyskiwać? Okazuje się, że nie jest to żadną tajemnicą... Po pierwsze, banki oraz fundusze inwestycyjne (...) >>>
Czytaj więcejHonda bardzo zaskoczyła kierowców najnowszą odsłoną Jazza. Wersja Crosstar to genialny mieszczuch o zupełnie nowej stylistyce – zaskakującej i oryginalnej. >>>
Czytaj więcejMoim zdaniem praca w sprzedaży dostarcza nam wyjątkowego doświadczenia, z pomocą którego możemy świetnie radzić sobie zarówno zawodowo, jak i prywatnie w kontaktach z innymi ludźmi. W każdej firmie są (...) >>>
Czytaj więcejBardzo często swoją pierwszą firmę otwieramy, pracując jeszcze u kogoś. Z jednej strony dajemy sobie czas na rozkręcenie, zebranie pierwszych klientów. Z drugiej strony praca etatowa zapewnia nam stabilizację (...) >>>
Czytaj więcejTransformacja cyfrowa najczęściej kojarzy się z nowym sprzętem (do fabryki lub biurowym), oprogramowaniem oraz zwiększonym naciskiem położonym na dane. Na ich zbieranie, przetwarzanie i analizę. Tymczasem transformacja (...) >>>
Czytaj więcejPierwszy dialog między reprezentantem funduszu a start-upem przypomina nieco rozmowę kwalifikacyjną. Jest to pewna utarta konwencja, w ramach której padają podobne pytania: o model biznesowy, konkurencję, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum