Wyróżnij się albo zgiń
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcejUnijne dotacje w ramach programowania na lata 2007-2013 w większej części zostały już rozdysponowane między beneficjentami. Obecnie trwają negocjacje, czy w latach 2014-2020 będziemy mogli liczyć na bezzwrotne dofinansowania (...) >>>
Czytaj więcejChoć zdecydowana większość małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce posiada dostęp do Internetu, to jednak spora ich część nie wykorzystuje jego potencjału. Brak aktywności w Sieci, podobnie zresztą jak bierność (...) >>>
Czytaj więcejWspółczesny rynek wypracował szereg metod pozyskiwania środków pieniężnych na rozwój przedsiębiorstwa. Właściciele firm – obok tradycyjnych kredytów bankowych (które wciąż (...) >>>
Czytaj więcejPocząwszy od stycznia ubiegłego roku, spółki pragnące wejść na rynek podstawowy Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie powinny osiągnąć kapitalizację na poziomie odpowiadającym 15 mln EUR. Podniesienie (...) >>>
Czytaj więcejNa początku października Komisja Europejska opublikowała sprawozdanie na temat kondycji małych i średnich przedsiębiorstw w 2010 r. pt. Czy europejskie MSP wychodzą z kryzysu? Ze sprawozdania (...) >>>
Czytaj więcejKażde przedsiębiorstwo może zwiększać swoją konkurencyjność także poprzez obniżanie kosztów pozyskania produktów lub usług. W tym celu coraz częściej robią one zakupy grupowo lub poprzez platformy (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum