Pozory mylą, dowód nie
„Pozory mylą, dowód nie” to hasło promujące tegoroczną kampanię Związku Browarów Polskich i Komendy Głównej Policji przeciwdziałającą sprzedaży alkoholu nieletnim. Okazuje się (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
„Pozory mylą, dowód nie” to hasło promujące tegoroczną kampanię Związku Browarów Polskich i Komendy Głównej Policji przeciwdziałającą sprzedaży alkoholu nieletnim. Okazuje się (...) >>>
Czytaj więcejBardzo serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w konferencji VI CEE Aviation Congress, organizowanej 27-28 września 2010 roku, w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. VI CEE Aviation Congress (...) >>>
Czytaj więcejSzanowni Państwo, Ryzyko operacyjne jest jednym z ważniejszych, choć nie docenianych ryzyk występujących w banku. W wielu instytucjach finansowych największa uwaga jest koncentrowana głównie na ryzyku rynkowym (...) >>>
Czytaj więcejFirma Witex Handel Sp. z o.o. od blisko 20 lat zajmuje się handlem artykułami spożywczymi – zaopatrzeniem gastronomii, restauracji, hoteli, sklepów, jednostek wojskowych, szkół, czy statków. (...) >>>
Czytaj więcejMarka BMW może kojarzyć się różnie. Jedno jest jednak pewne – BMW niezaprzeczalnie jest marką, która potrafi projektować auta luksusowe. Należy do nich nowa piątka BMW – stworzona po to, (...) >>>
Czytaj więcejSuzuki SX 4 to auto, które bardzo mnie zaskoczyło. Owszem, SX wygląda ciekawie, ale nie spodziewałam się, że jazda zrobi na mnie tak dobre wrażenie. Auto okazało się bardzo sprytne i zaskakujące. >>>
Czytaj więcejTrzeba podjąć poszukiwania nowych rynków zbytu dla eksportu, próbować nowych mechanizmów promocji, marketingu. Polska gospodarka bez eksportu nie ma szans na znaczący rozwój. Zapraszamy (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum