Ludzki głos IVR
Contact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Contact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji. >>>
Czytaj więcejKredyt obrotowy i faktoring mają ze sobą coś wspólnego – wspierają bieżącą działalność przedsiębiorstw, dostarczając im niezbędne, bieżące finansowanie. Dzięki obu usługom łatwiej radzić sobie na coraz (...) >>>
Czytaj więcejOżywienie eksportu spowodowane wejściem Polski w poczet krajów Unii Europejskiej, wyrażające się znacznym przyrostem poziomu wymiany handlowej z zagranicą, wpływa korzystnie na rozwój polskich firm (...) >>>
Czytaj więcejCoraz więcej przedsiębiorców korzysta z usług biur informacji gospodarczej. Często niesłusznie są one nazywane “czarnymi listami dłużników”. Nie wszyscy jeszcze wiedzą, że można w nich (...) >>>
Czytaj więcejPoprawa fundamentalnych uwarunkowań naszej gospodarki i oczekiwania na podwyżkę stóp procentowych przyczyniły się do trwałej aprecjacji naszej waluty. Przez ostatnie kilka miesięcy notowania USD/PLN zniżkowały (...) >>>
Czytaj więcejPrzeciwności losu ujawniają geniusza ... dobrobyt go ukrywa (Horacy). Większość z nas, czytelników Gazety MSP, dorastała jeszcze w czasach niedoboru, kiedy problemem nie był wybór towaru w sklepie, (...) >>>
Czytaj więcejEuro 2012 w Polsce! Na wieść o tym skoczyło nie tylko ciśnienie u każdego polskiego kibica, ale także wartość akcji spółek budowlanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Był to pierwszy (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum