Taktyka gospodarcza
Blisko 95 proc. informacji zbieranych dla celów wywiadu gospodarczego ma charakter publiczny. Pozostałe to dane, takie jak lista klientów, strategia ustalania cen czy zasoby intelektualne. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Blisko 95 proc. informacji zbieranych dla celów wywiadu gospodarczego ma charakter publiczny. Pozostałe to dane, takie jak lista klientów, strategia ustalania cen czy zasoby intelektualne. >>>
Czytaj więcejUpał, pełne słońce, zero zachmurzenia, czyli idealne wakacje czas zacząć. Latem w aucie najważniejsza jest klimatyzacja - bez niej ani rusz. Ale może być coś jeszcze lepszego. >>>
Czytaj więcejReklama telewizyjna dostępna nawet dla mikro-sklepów internetowych, towary dostarczane autonomicznymi autami w ciągu kilku godzin od zamówienia czy też rozszerzona rzeczywistość\numożliwiająca przymierzanie ubrań (...) >>>
Czytaj więcejPoczątkiem każdej potencjalnej sprzedaży jest umiejętne napisanie oferty. Początkiem udanych zakupów - sensownie skonstruowane zapytanie ofertowe i... rozsądna na nie odpowiedź. >>>
Czytaj więcejUtrzymują się pozytywne nastroje wśród przedsiębiorców sektora MSP. Wskaźnik KERNA ilustrujący kierunek zmian wyniósł w tym pomiarze 53,95 pkt na minusie. Największy wpływ na uzyskany wynik (...) >>>
Czytaj więcejSzacuje się, że do 2020 blisko 80 proc. małych firm w USA całkowicie przejdzie do chmury. Za oceanem tego rodzaju rozwiązania wykorzystują już nie tylko technologiczne startupy, ale i niewielkie firmy rodzinne działające (...) >>>
Czytaj więcejPonad połowa Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje, a jedna czwarta wyda na ten cel więcej niż 2 tys. zł. W 2016 r. letni urlop poza miejscem zamieszkania spędzi 60 proc. Polaków. Wakacyjne wyjazdy zostaną sfinansowane (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum