Pozytywni 2012
W czasach, kiedy organizowanie wszelakich konkursów stało się niezwykle modne, coraz trudniej zorientować się w tym, co jest wartościowe, a co nie. Przypomina to sklepową półkę z produktami łudząco (...) >>>
Czytaj więcej
        
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
W czasach, kiedy organizowanie wszelakich konkursów stało się niezwykle modne, coraz trudniej zorientować się w tym, co jest wartościowe, a co nie. Przypomina to sklepową półkę z produktami łudząco (...) >>>
Czytaj więcejMagdalena Trusińska: Rozmawiając o różnych aspektach badań marketingowych sporo mówimy o próbie, technikach, metodach, obszarach badań. Czy jest coś jeszcze, o czym należy pamiętać, kiedy (...) >>>
Czytaj więcejCoraz więcej polskich firm posiada zobowiązania w walutach obcych. Według statystyk GUS, po trzech kwartałach tego roku wartość polskiego eksportu wzrosła w stosunku do analogicznego okresu 2011 r. o ponad 8 (...) >>>
Czytaj więcejDowiedz się, co zrobić, aby dokładnie „przejrzeć” kandydata, poznać jego mocne i słabe strony oraz maksymalnie usprawnić przebieg poszukiwania pracownika. >>>
Czytaj więcejJaponia to od lat jeden z najszybciej rozwijających się krajów na świecie. W ślad za nią podążają inne kraje azjatyckie. Według Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, Indie oraz Chiny mają (...) >>>
Czytaj więcejEkonomia Paul A. Samuelson I William D. Nordhaus Dom Wydawniczy REBIS, poznań 2012 Cykle koniunkturalne i popyt globalny Wina, Brutusie drogi, jest nie w gwiazdach, lecz w nas. William (...) >>>
Czytaj więcejNiewiele jest polskich firm, które odniosły międzynarodowy sukces. Czy to oznacza, że nad Wisłą przedsiębiorcy nie mają wizji? A może wszystko zależy od warunków ekonomicznych i środowiskowych? >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum