Wizja marki
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcejMarketing bezpośredni stał się jedną z najbardziej postępowych dziedzin ostatnich lat. Geolokalizacja, personalizacja, segmentacja, integracja działań i raportowanie – to elementy, które wręcz zrewolucjonizowały (...) >>>
Czytaj więcejCzy wiesz na przykład, że korzystasz z technologii cloud computing na co dzień? Że sam model znany jest już od lat 60.? A co najważniejsze, że świadome korzystanie z dobrodziejstw cloud computingu może przynieść (...) >>>
Czytaj więcejWśród największych barier prowadzenia biznesu w Polsce bardzo często wymienia się – obok niejasnych przepisów czy wysokich kosztów pracy – utrudnienia w procesie (...) >>>
Czytaj więcejSzybkie spopularyzowanie się w rzeczywistości gospodarczej koncepcji marketingu opartego na relacjach nie byłoby możliwe bez wyraźnego określenia efektów, jakie może ona przynieść (...) >>>
Czytaj więcejWynajem długoterminowy samochodów służbowych, po blisko dziesięciu latach popularyzowania, wszedł w końcu w fazę dojrzałą. Ostatnie miesiące zmagań o klientów, intensywna rywalizacja z konkurencją (...) >>>
Czytaj więcejCykl warsztatów biznesowych wspierających rozwój lokalnych przedsiębiorstw rusza od września w kluczowych miastach w Polsce. Spotkania pod hasłem „Biznes pełną parą” dedykowane są przedstawicielom (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum