Firma w Internecie
Podstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Podstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>
Czytaj więcejPo marcu można powiedzieć, że złoty nadal pokazuje klasę. Zaufanie zagranicznych inwestorów do naszej waluty jest tak duże, iż każdą niewielką korektę wykorzystują oni do zwiększenia udziałów w polskich (...) >>>
Czytaj więcejCzy marketing Twojej firmy zdążył Cię pochłonąć? Nie jesteś w stanie myśleć o niczym innym, niż promocja Twojej firmy? Rozumiemy to doskonale - marketing wciąga zarówno klientów, jak i marketingowców... (...) >>>
Czytaj więcejPodczas Wielkiego Kryzysu, średniej wielkości firma, zajmująca się do niedawna produkcją systemów pomiaru czasu pracy, wag, a nawet krajalnic do mięsa i tylko w niewielkim zakresie kart perforowanych, zrezygnowała (...) >>>
Czytaj więcejOdwieczna zasada kupiecka mówi, że każdy towar jest wart tyle, ile ktoś jest gotowy za niego zapłacić. Jednak, ile wart jest towar, którego nie ma jeszcze na rynku? Ile warte może być przedsiębiorstwo, (...) >>>
Czytaj więcejW ciągu ostatnich kilku lat notujemy wzrost zainteresowania działalnością rynku venture capital w Polsce, a liczba funduszy systematycznie rośnie. Aby skorzystać z tej możliwości finansowania swojej działalności, (...) >>>
Czytaj więcejW grudniowym artykule (Czy leci z nami tłumacz?, nr 12(92)2009) rozwinąłem przypadek B. Tym razem postaram się przybliżyć Państwu dwa pozostałe przypadki A i B. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum