Firma w Internecie
Podstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Podstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>
Czytaj więcejPrzydatności internetu jako narzędzia marketingowego nie trzeba nikomu udowadniać – to dzisiaj truizm. Żyjemy w świecie, w którym sieć internetowa obecna jest w codziennym życiu każdego z nas. >>>
Czytaj więcejKrótka wiadomość tekstowa SMS stała się narzędziem, które coraz częściej wykorzystuje się w promocji sprzedaży. To bardzo wygodny i stosunkowo niedrogi sposób dotarcia do szerokiego grona konsumentów, (...) >>>
Czytaj więcejPrywatni operatorzy pocztowi w Polsce, na konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce 2008” doszli do wniosku, że muszą w pewnych kwestiach połączyć siły. Wspólne działania będą pomocne w przeforsowaniu (...) >>>
Czytaj więcejPierwsza Społeczna Kampania Zatrudnij Niepełnosprawnego dobiegła końca. Organizatorem akcji były Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości i Business Centre Club. W jej ramach odbyło się 27 interaktywnych spotkań (...) >>>
Czytaj więcejO polskim biznesie, oczekiwaniach przedsiębiorców i pracy rządu rozmawiamy z Adamem Szejnfeldem, wiceprzewodniczącym sejmowej Komisji Gospodarki, posłem Platformy Obywatelskiej. >>>
Czytaj więcejWielu uważa, że pieniądze leżą na ulicy i wystarczy się po nie schylić. Jednak obecnie, ponad dwa lata po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, prawdziwsze wydaje się stwierdzenie, że pieniądze czekają w Brukseli. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum