Nostalgia w marketingu
Nostalgia – trzeba przyznać, że brzmi to niezbyt zachęcająco. Jak się jednak okazuje, użycie tego mechanizmu w przekazie marketingowym zwiększa jego skuteczność. Wspólna podróż z klientem (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nostalgia – trzeba przyznać, że brzmi to niezbyt zachęcająco. Jak się jednak okazuje, użycie tego mechanizmu w przekazie marketingowym zwiększa jego skuteczność. Wspólna podróż z klientem (...) >>>
Czytaj więcejFaktem jest, iż wiele firm działa bez planu. Sukcesy marketingowe są dziełem przypadku i później ciężko je powtórzyć. Nie wiedząc, co chcemy uzyskać po naszych działaniach w sieci, ciężko spodziewać (...) >>>
Czytaj więcejSponsoring oraz współpraca z influencerami i ambasadorami marki to skuteczny sposób na dotarcie do aktywnych użytkowników z praktycznie każdej grupy docelowej. Jak pokazuje praktyka, internetowi (...) >>>
Czytaj więcejIstnieje wiele kanałów komunikacji z klientem, a jednym z najważniejszych są wiadomości tekstowe. Dlaczego mają takie znaczenie? Ze względu na łatwość zastosowania. Wiadomości SMS to szybka i zwięzła forma (...) >>>
Czytaj więcejKilka miesięcy temu rozgorzała dyskusja na temat bezrobocia menedżerów 45+. Nie podejmę się tutaj rozważania, dlaczego los tej grupy wydał się tak godny uwagi. Może ekscytację budzi spektakularny "upadek" (...) >>>
Czytaj więcejOd ponad 30 lat, wraz z przesłaniem pierwszej wiadomości e-mail, poczta elektroniczna stała się nieodłącznym elementem komunikacji międzyludzkiej. Dlatego też e-mail to integralna część kampanii marketingowych prawie (...) >>>
Czytaj więcejPo kilku miesiącach pracy zdalnej wszyscy przekonaliśmy się już, że wykonywanie obowiązków z domu wcale nie musi oznaczać spadku efektywności. Jednak mimo tego wiele firm podjęło lub rozważa właśnie decyzję (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum