Wizerunek to podstawa
Wizerunek firmy ma ogromne znaczenie dla powodzenia prowadzonych przez nią działań, niezależnie od ich charakteru. Jego jakość ma wpływ na to, w jaki sposób nasi biznesowi partnerzy i klienci będą (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Wizerunek firmy ma ogromne znaczenie dla powodzenia prowadzonych przez nią działań, niezależnie od ich charakteru. Jego jakość ma wpływ na to, w jaki sposób nasi biznesowi partnerzy i klienci będą (...) >>>
Czytaj więcejOdpowiednie zarządzanie pracownikami w jakiejkolwiek organizacji stanowi o sukcesie każdego przedsięwzięcia. To ludzie są siłą napędową działań, to oni podejmują ryzyko i to oni wykonują zadania, które (...) >>>
Czytaj więcejMARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejGwałtowna ewolucja to i tak mało śmiałe określenie na procesy, jakie ostatnimi laty zachodzą w mediowych strategiach, jak i w samych mediach. Kopernikański przewrót, zdarzenia na miarę wynalezienia druku, (...) >>>
Czytaj więcejCzy w Twojej firmie klient ma zawsze rację? Czy rozpatrujesz reklamacje klientów od ręki? Czy masz tych reklamacji niewiele? Czy jesteś gotów wstać w nocy, aby pomóc klientowi rozwiązać jego (...) >>>
Czytaj więcej25 października minie 60 lat od momentu, w którym Polacy obejrzeli pierwszy, półgodzinny program telewizyjny. Praktycznie od początku istnienia telewizji filmy i programy przerywane były przez reklamy, (...) >>>
Czytaj więcejElektroniczna komunikacja bez potrzeby wychodzenia z domu, e-booki czy też smartphony z dostępem do portali społecznościowych to tylko niektóre możliwości oferowane przez producentów nowoczesnych technologii. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum