Prasa w Danii, billboard we Francji
Promocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Promocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcejKlimat inwestycyjny w Polsce ma się dobrze, ale nadal jest sporo do zrobienia. Dla inwestorów zagranicznych problemem są nieuzasadnione przeszkody administracyjne i biurokratyczne, których rozwiązanie leży po (...) >>>
Czytaj więcejKontynuacja odbicia zapoczątkowanego w połowie roku i utrzymujące się ocieplenie nastrojów w small biznesie – takie wnioski płyną z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który co (...) >>>
Czytaj więcejEdward Tomasz Połaski, Prezes Mazowieckiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości Względną przewagę i korzyści Mazowsza, które niesie stołeczność, niweluje dość skutecznie kontrowersyjne „janosikowe”. (...) >>>
Czytaj więcejPodstawą każdego biznesu i każdego sukcesu w biznesie są ludzie. Z tego względu warto w nich inwestować. Inwestycja w pracowników, jak każda inna inwestycja, obarczona jest jednak ryzykiem. Warto zatem zastanowić (...) >>>
Czytaj więcejNie trzeba wyglądać za okno, aby zauważyć, że jesień nam wypiękniała. Nie mam jednak na myśli pogody, lecz sytuację w gospodarce. >>>
Czytaj więcejBożena Cebulska, Prezes Zarządu Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Opinie przedsiębiorców dotyczące istotnych problemów utrudniających im działalność są różne, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum