Nieuczciwa konkurencja
Każdy uczestnik rynku – usług, czy też sprzedaży – może żądać ochrony swoich interesów, w sytuacji gdy działania innego uczestnika rynku zagrażają lub naruszają interesy jego lub jego klienta. (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Każdy uczestnik rynku – usług, czy też sprzedaży – może żądać ochrony swoich interesów, w sytuacji gdy działania innego uczestnika rynku zagrażają lub naruszają interesy jego lub jego klienta. (...) >>>
Czytaj więcejWedług badań GUS-u, na polskim rynku w 2009 r. działało ponad 3,7 mln firm, natomiast z danych resortu gospodarki wynika, że działających przedsiębiorstw jest ok. 1,7 mln. To prawie o 2 mln mniej! Ile firm tak naprawdę (...) >>>
Czytaj więcejStrategia i planowanie to czynności, które w praktyce towarzyszyć powinny każdej firmie – bez względu na jej wielkość. Niezależnie od tego, czy firma zatrudnia pięć czy pięćset osób, model biznesowy (...) >>>
Czytaj więcejMartis SA to agencja reklamowa z niemal 20-letnią tradycją. Oferuje klientom – zarówno dużym, jak i małym firmom - indywidualne, „szyte na miarę" strategie budowy, pozycjonowania i komunikowania (...) >>>
Czytaj więcejChcesz zwiększyć obroty, zyski, świadomość marki, a może po prostu stworzyć skuteczny i spójny plan marketingowy? Możemy Ci pomóc. Podziel się z nami swoim problemem. Wyślij maila na adres mgieracz@rubikom.pl, (...) >>>
Czytaj więcejZgodnie z art. 229 Kodeksu Pracy nie wolno dopuścić do pracy pracownika, który nie posiada aktualnego orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na określonym stanowisku. >>>
Czytaj więcejAktywność, otwartość na innowacje, niezależność i komunikatywność to główne atuty kobiet prowadzących własne firmy. Doceniamy elastyczne godziny pracy i umiemy je dobrze zagospodarować. Chętnie i efektywnie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum