Firma Przyjazna Klientowi
29 czerwca 2007 r. w Warszawie odbyła się Gala wręczenia Godeł Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego “Firma Przyjazna Klientowi”. Godło to symbol i gwarancja tego, że laureat jest firmą przyjazną (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
29 czerwca 2007 r. w Warszawie odbyła się Gala wręczenia Godeł Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego “Firma Przyjazna Klientowi”. Godło to symbol i gwarancja tego, że laureat jest firmą przyjazną (...) >>>
Czytaj więcejTegoroczne – XIII Ogólnopolskie Forum Gospodarcze MSP “Fundusze strukturalne oraz organizacja EURO 2012 – nowe możliwości wsparcia i rozwoju przedsiębiorstw sektora MSP w latach 2007 - 2013” (...) >>>
Czytaj więcejW życiu każdej firmy przychodzi czas na zmiany – mniejsze, większe, istotne i mniej ważne. Rozpoczynają się wówczas debaty na temat przyszłości: sprzedać firmę, zmienić branżę, szukać inwestora i dokapitalizowania, (...) >>>
Czytaj więcejZ roku na rok na rynku wyszukiwarek internetowych robi się coraz bardziej szumnie. Powodem tego jest rosnąca popularność reklamy w wyszukiwarkach, którą uznaje się za najbardziej skuteczną i efektywną formę (...) >>>
Czytaj więcejNa polskim rynku powierzchni biurowych pojawia się coraz więcej budynków klasy A. Dlaczego powstają, komu są potrzebne i jakie korzyści przynoszą firmom, które lokują w nich swoje biura? >>>
Czytaj więcejO wstąpieniu Polski do Unii Gospodarczo-Walutowej oraz kondycji polskiej przedsiębiorczości rozmawiamy z Danutą Hübner, Komisarz ds. Polityki Regionalnej w Unii Europejskiej. >>>
Czytaj więcejW trzeciej dekadzie swego istnienia karty paliwowe stały się zjawiskiem powszechnym. Mało który menedżer zarządzający flotą zdecyduje się obecnie na wybór innej metody płacenia za paliwo. Firmy oferujące (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum