Wskaźniki świadomości marki
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcej„Raty 0%!” – czasem nawet „prawdziwe”, „odjedź nowym samochodem za pół ceny!” – takimi i wieloma podobnymi hasłami bombardują nas codziennie media. Stopy procentowe (...) >>>
Czytaj więcejDla osoby, która prowadzi firmę nie ma nic cenniejszego niż czas, którego i tak zawsze jest za mało. Przedsiębiorcy poszukują więc rozwiązań z zakresu komunikacji, które pozwolą im być na bieżąco (...) >>>
Czytaj więcejGłównym zadaniem Agencji jest ułatwienie – przede wszystkim franczyzobiorcom, ale także franczyzodawcom – dostępu do finansowania zewnętrznego. Chodzi tu głównie o kredyty bankowe, jak (...) >>>
Czytaj więcejPolscy mali i średni przedsiębiorcy stanowią 99 proc. przedsiębiorstw funkcjonujących w naszej gospodarce. To aż 3,5 mln podmiotów na rynku. Właśnie dla nich organizowane są Futurallia, czyli międzynarodowa (...) >>>
Czytaj więcejRok 2005 charakteryzował się znacznym osłabieniem dynamiki wzrostu przychodów polskich przedsiębiorstw. Osłabieniu temu towarzyszył wyższy o 20 proc. wzrost kosztów przy jednoczesnym, zwiększającym (...) >>>
Czytaj więcejUstawa o ochronie konkurencji i konsumentów zawiera przepisy dotyczące porozumień ograniczających konkurencję, nadużywania pozycji dominującej oraz przepisy odnoszące się do kontroli koncentracji przedsiębiorców. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum