Wyróżnij się albo zgiń
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcejPrzed każdym przedsiębiorstwem, wraz z jego stopniowym rozwojem, staje szereg wyzwań zmierzających do zwiększenia jego konkurencyjności na rynku. Jednym ze sposobów realizacji tego celu jest zastosowanie (...) >>>
Czytaj więcejStrategia rynkowa jest orężem walki o pozycję, która ma zapewnić przedsiębiorstwu pożądane przychody względem potencjału. Mam wrażenie, że obecnie problemem numer jeden polskich MSP nie jest brak jasnej i (...) >>>
Czytaj więcejZ badania KerallaResearch wynika, że na polepszenie warunków funkcjonowania gospodarki w I kwartale 2011 roku liczyło zaledwie 18,5 proc. przedsiębiorców z sektora MSP. To o 2,2 pkt. proc. mniej, niż (...) >>>
Czytaj więcejPotencjał gospodarczy kraju leży w gestii możliwości finansowania małych i średnich przedsiębiorstw, gdyż to właśnie one – jako podstawa każdej gospodarki – są liderem innowacji i głównym źródłem (...) >>>
Czytaj więcejBezpieczeństwo informacji – termin ten powtarzany jest coraz częściej i przez coraz większą liczbę osób. Jednak największe zainteresowanie tematem ma miejsce dopiero wówczas, gdy w środkach masowego (...) >>>
Czytaj więcejNikt nie ma wątpliwości, że jedną z najmocniej rozwijających się aktualnie branż jest branża technologii informatycznych. Rozwój gospodarczy pociąga za sobą konieczność zatrudniania coraz lepiej wyedukowanej (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum