Sieć na biznesmena
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejJednym z istotnych źródeł konkurencyjności i optymalizacji kosztów jest wprowadzanie innowacji, dlatego wiedza o nowych możliwościach jest dla zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami tak (...) >>>
Czytaj więcejZ powstaniem i rejestracją spółki wiążą się liczne koszty, do których należy m.in. taksa notarialna, opłata sądowa czy koszt ogłoszenia w Monitorze Sądowym i Gospodarczym. Koszty te kształtują się (...) >>>
Czytaj więcejNikt nie ma wątpliwości, że jedną z najmocniej rozwijających się aktualnie branż jest branża technologii informatycznych. Rozwój gospodarczy pociąga za sobą konieczność zatrudniania coraz lepiej wyedukowanej (...) >>>
Czytaj więcejW artykule przedstawimy autorski model „Fazy Rozwoju MSP”, opisujący dziewięć etapów rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Powstał on na bazie ponad dziesięciu lat doświadczeń pracy doradczej (...) >>>
Czytaj więcejBaczni obserwatorzy rynku walutowego mają słuszne wrażenie, że polski złoty zapadł w co najmniej zimowy sen. Faktycznie – nie jest to złudzeniem. Polski rynek walutowy zdaje się odpoczywać po okresie burzliwej (...) >>>
Czytaj więcejUżyteczny serwis WWW to taki serwis, który jest wygodny w obsłudze, można szybko odnaleźć w nim informacje oraz zrealizować swoje zadania (np. przelew albo zakup w księgarni internetowej). Klienci chętnie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum