Marketing to pestka!
Marki otaczają nas z każdej strony. Niemal każdy przedmiot, jakiego używasz w codziennym życiu, został wyprodukowany pod jakąś marką – mniej lub bardziej znaną. Ty również posiadasz swoją markę – (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Marki otaczają nas z każdej strony. Niemal każdy przedmiot, jakiego używasz w codziennym życiu, został wyprodukowany pod jakąś marką – mniej lub bardziej znaną. Ty również posiadasz swoją markę – (...) >>>
Czytaj więcejCzasy, gdy obecność marek w sieci była wizerunkowym luksusem odeszły w niepamięć. Dzisiaj Internet jest strategią biznesową, która pomaga realizować konkretne cele przedsiębiorstwa. Rzecz w tym, by w drodze (...) >>>
Czytaj więcejMasz pomysł na innowacyjny biznes, ale nie wiesz jak wystartować? Szukasz inwestora? Brakuje ci wsparcia merytorycznego? Dołącz do nas. Właśnie rozpoczęliśmy II edycję konkursu „Innowatorzy”, który (...) >>>
Czytaj więcejIn times of crisis the balance of a company may not look encouraging. In times of the recent crisis this was actually the case for many companies, who had troubles balancing their debt and income. Suppliers, who (...) >>>
Czytaj więcejPodstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi czas, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania (...) >>>
Czytaj więcejOd lutego 2009 roku, czyli od momentu ustanowienia najniższych poziomów indeksów giełdowych w trakcie kryzysu finansowego, obserwujemy dynamiczną zwyżkę wartości indeksów. Pomimo ostatnich problemów (...) >>>
Czytaj więcejNieoczekiwane spadki cen akcji, nagły wzrost inflacji czy drastyczne pogorszenie koniunktury gospodarczej to koszmary prześladujące każdego inwestora. Co robić, gdy wartość naszych inwestycji zaczyna maleć? Szybko (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum