Marka Twojej firmy
W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejJak na razie duże inwestycje motoryzacyjne omijają Polskę szerokim łukiem. Inwestorzy wolą naszych południowych sąsiadów, ponieważ do nich mogą dojechać autostradami, a przynajmniej dobrymi drogami. W Polsce (...) >>>
Czytaj więcejTożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcej„Raty 0%!” – czasem nawet „prawdziwe”, „odjedź nowym samochodem za pół ceny!” – takimi i wieloma podobnymi hasłami bombardują nas codziennie media. Stopy procentowe (...) >>>
Czytaj więcejDla osoby, która prowadzi firmę nie ma nic cenniejszego niż czas, którego i tak zawsze jest za mało. Przedsiębiorcy poszukują więc rozwiązań z zakresu komunikacji, które pozwolą im być na bieżąco (...) >>>
Czytaj więcejPolscy mali i średni przedsiębiorcy stanowią 99 proc. przedsiębiorstw funkcjonujących w naszej gospodarce. To aż 3,5 mln podmiotów na rynku. Właśnie dla nich organizowane są Futurallia, czyli międzynarodowa (...) >>>
Czytaj więcejUstawa o ochronie konkurencji i konsumentów zawiera przepisy dotyczące porozumień ograniczających konkurencję, nadużywania pozycji dominującej oraz przepisy odnoszące się do kontroli koncentracji przedsiębiorców. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum