E-biznes
Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>
Czytaj więcejJeśli sprzedaż usług internetowych porównać do sprzedaży domu, to pozycjonowanie byłoby zgłoszeniem oferty do wyspecjalizowanego pośrednika. Wystawca wie, że dom jest na sprzedaż, jednak sedno skuteczności (...) >>>
Czytaj więcejCzy marketing Twojej firmy zdążył Cię pochłonąć? Nie jesteś w stanie myśleć o niczym innym, niż promocja Twojej firmy? Rozumiemy to doskonale - marketing wciąga zarówno klientów, jak i marketingowców... (...) >>>
Czytaj więcejPropaganda sukcesu – uprawiana od pewnego czasu przez czołowych polskich polityków ekipy rządzącej, którzy na każdym kroku chwalą się dobrymi wynikami Polski w kryzysie – odnosi sukcesy. (...) >>>
Czytaj więcejPrzez dość długi czas małe i średnie firmy traktowane były przez banki jak klienci gorszej kategorii. Niechęć do tego typu podmiotów wynikała po części z ryzyka związanego z ich działalnością, ale także ze (...) >>>
Czytaj więcejKluczem do sukcesu każdej firmy jest odpowiednio prowadzony marketing. Jest on szczególnie istotny w przypadku firm innowacyjnych, które inwestując w nowoczesne rozwiązania technologiczne, muszą prowadzić (...) >>>
Czytaj więcejW dobie spadku skłonności do ryzyka oraz nacisku na efektywność prowadzonych działań, rynek reklamy ulega przeobrażeniu. Powoli wkraczają nań nowe trendy i tendencje. Które działania reklamowe będą najbardziej (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum