Taktyka gospodarcza
Blisko 95 proc. informacji zbieranych dla celów wywiadu gospodarczego ma charakter publiczny. Pozostałe to dane, takie jak lista klientów, strategia ustalania cen czy zasoby intelektualne. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Blisko 95 proc. informacji zbieranych dla celów wywiadu gospodarczego ma charakter publiczny. Pozostałe to dane, takie jak lista klientów, strategia ustalania cen czy zasoby intelektualne. >>>
Czytaj więcejIstota benchmarkingu polega na wyborze rynkowego alter ego, czyli porównywaniu własnej organizacji z wzorcem, np. liderem w branży. To innymi słowy, proces uczenia się od innych\ni dostosowania "ich" (...) >>>
Czytaj więcejOdpowiednio wczesna reakcja na zmianę koniunktury w branży decyduje o wynikach firmy. Refleks popłaca zwłaszcza w planowaniu wykorzystania mocy produkcyjnych, które mają bezpośrednie przełożenie na wielkość (...) >>>
Czytaj więcejMillenialsi chcą dobrej atmosfery w pracy i uczyć się od innych. 70 proc. millenialsów oczekuje\nod pracodawcy przede wszystkim swobodnej atmosfery pracy i możliwości uczenia się od innych. Czy warto skupić się (...) >>>
Czytaj więcejNa początek przyjmijmy proste założenie, że rozmawiamy o biznesie/przedsiębiorstwie, które ma jakąkolwiek świadomość potencjału marketingowego w medium internetowym. Nie mówimy tutaj o „zróbmy (...) >>>
Czytaj więcejKomisja ds. Energii i Skarbu Państwa rozpoczęła prace nad projektem ustawy o odnawialnych źródłach energii, złożonym do Sejmu na początku maja tego roku. Rząd robi wszystko, aby niekorzystne dla obywateli przepisy (...) >>>
Czytaj więcejDecyzja o wyjeździe do pracy w Holandii podjęta - co dalej? Ambasada Królestwa Niderlandów rozpoczyna kampanię mającą na celu informowanie Polaków, jak przygotować się do wyjazdu zarobkowego do Holandii. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum