Busola przedsiębiorcy
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcejPrzy wielu spółkach handlowych i spółkach Skarbu Państwa działają rady nadzorcze. Rada nadzorcza sprawuje bieżącą pieczę nad funkcjonowaniem osoby prawnej, nie może jednak bezpośrednio ingerować w (...) >>>
Czytaj więcejRok 2012 jest jednym z ostatnich, w których będzie można ubiegać się o unijne fundusze na sfinansowanie swojej koncepcji biznesowej. Nie znaczy to, że wszystkie środki już zostały rozdane. Przedsiębiorcy (...) >>>
Czytaj więcejJesteś młody, aktywny, gotów na noworoczne wyzwania? W nowym roku rozwiń nowe umiejętności zawodowe! Wywiad z Piotrem Korzepskim, Kierownikiem projektu Podnoszenie kwalifikacji zawodowych i rozwój (...) >>>
Czytaj więcejKariera, rodzina, dom to doskonale znane każdemu elementy, które składają się na życiową satysfakcję. Często jednak ich pogodzenie wiązało się z koniecznością ograniczenia realizacji części z nich. (...) >>>
Czytaj więcejCzy ktoś jeszcze pamięta, że w połowie lat 80. za laserową drukarkę trzeba było zapłacić, bagatela, 2,5 tys. dol. Z kolei pod koniec lat 90. laserowa drukarka kolorowa kosztowała wcale nie mniej. Z równie (...) >>>
Czytaj więcejReklama dźwignią handlu – mogłoby się wydawać, że jeszcze do niedawna ze słuszności tego powiedzenia sprawę zdawały sobie tylko duże korporacje, dysponujące milionowymi budżetami na działania reklamowe. Jednak (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum