Byt czy niebyt gospodarczy?
Czym jest reklama – każdy z nas wie intuicyjnie. Dla celów artykułu definicję reklamy można pominąć. Skoncentrujmy się na formie oraz praktycznych możliwościach oceny efektywności poszczególnych (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Czym jest reklama – każdy z nas wie intuicyjnie. Dla celów artykułu definicję reklamy można pominąć. Skoncentrujmy się na formie oraz praktycznych możliwościach oceny efektywności poszczególnych (...) >>>
Czytaj więcejLepiej zapobiegać niż leczyć. Nie inaczej jest w biznesie. Prewencja to element bezpieczeństwa i ograniczenia ryzyka każdej transakcji z odroczoną płatnością. Dlatego każda firma powinna mieć wdrożony system weryfikacji (...) >>>
Czytaj więcejPrzeczytać o własnej firmie w gazecie, zobaczyć się w telewizji, zostać medialnym ekspertem w swojej dziedzinie – to rzeczy niezwykle ważne, ale nie służą wcale zaspokojeniu własnego ego. W ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejPrzystępując do aranżacji wnętrza biurowego trzeba pamiętać, że koncepcja musi być przemyślana i spójna. Poprzez użyte materiały, formy i kolory wygląd biura może nawiązywać do specyfiki działalności firmy. (...) >>>
Czytaj więcejWspółcześnie wraz z rozwojem systemów teleinformatycznych wzrosły możliwości zabezpieczania i kontrolowania danych przechowywanych przez firmę. Niestety przedsiębiorstwa nie stosują nawet najprostszych (...) >>>
Czytaj więcejW mijającym miesiącu główny indeks warszawskiego parkietu WIG20 stracił na wartości ponad 8 proc., spadając do najniższych od dwóch lat poziomów. Jednak zła passa na giełdzie nie odbiła się (...) >>>
Czytaj więcejKalendarz szkoleń organizowanych przez Polska Akademia Rachunkowości S.A. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum