29 mld dolarów na komunikację z klientami
Przedsiębiorstwa mają problem - klienci kontaktują się z nimi korzystając już nie tylko z telefonu, chatów i sms-ów, ale też mediów społecznościowych i kanałów video. Wyzwaniem staje (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Przedsiębiorstwa mają problem - klienci kontaktują się z nimi korzystając już nie tylko z telefonu, chatów i sms-ów, ale też mediów społecznościowych i kanałów video. Wyzwaniem staje (...) >>>
Czytaj więcejWyzwania współczesnego świata wobec przedsiębiorców cały czas rosną – od zwiększenia produktywności i efektywności pracy, przez ciągłe wprowadzanie oszczędności, po dbanie o środowisko naturalne. (...) >>>
Czytaj więcejWielu menedżerów i dyrektorów IT musi zmierzyć się z trudnym zadaniem, jakim jest zarządzanie wydatkami budżetowymi w taki sposób, aby maksymalizować zyski firmy. Rosnąca mobilność pracowników, (...) >>>
Czytaj więcejO Unified Communications pisze się i mówi wiele już od kilku lat. Jednak dopiero teraz technologia ta rzeczywiście upowszechnia się w biznesie. Na rozwój komunikacji zunifikowanej wpływa wiele czynników (...) >>>
Czytaj więcejSukces to ciągły rozwój. W przypadku małego czy średniego przedsiębiorstwa jest on o tyle ważniejszy, że niejednokrotnie determinuje istnienie firmy na rynku. Tym bardziej powinno się zadbać o wdrażanie systemów (...) >>>
Czytaj więcejZapraszamy do udziału w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji "Bankowe (...) >>>
Czytaj więcejZapraszamy do udziału w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym. 18 września 2019 roku w Warszawie. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum