Budowanie kapitału marki
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejOswoiliśmy skok ze stratosfery, a przestrzeń powietrzna dla transportu nadal jest niedostatecznie wykorzystana. Nawet jeśli myśl o przeniesieniu transportu z lądu w przestworza wydaje się dziś nierealna, to Komisja (...) >>>
Czytaj więcejHiszpania stanowi obecnie przedmiot zainteresowania mediów zagranicznych, w tym polskich, przede wszystkim z uwagi na wyzwania, przed jakimi stoi hiszpańska gospodarka. Czy Polacy mają teraz szanse na inwestowanie (...) >>>
Czytaj więcejTo data warta zapamiętania. 15 października 2012 rusza ostatni w tym roku konkurs w ramach Działania 8.2 PO IG, które wspiera wdrożenia IT typu B2B w firmach. Jest o co powalczyć. Przedsiębiorcy mogą liczyć (...) >>>
Czytaj więcejW ostatnim czasie obserwujemy postęp w budowaniu przez Rząd środowiska sprzyjającego przedsiębiorczości. Są to jednak działania niewystarczające. Ustawy deregulacyjne wprowadziły zaledwie niewielkie zmiany (...) >>>
Czytaj więcejCzy w Twojej firmie klient ma zawsze rację? Czy rozpatrujesz reklamacje klientów od ręki? Czy masz tych reklamacji niewiele? Czy jesteś gotów wstać w nocy, aby pomóc klientowi rozwiązać jego (...) >>>
Czytaj więcejInnowacyjność nie wynika ze szczególnych wrodzonych cech narodowych, lecz specyfiki organizacji systemu gospodarczego. Oprócz tego przeważająca część społeczeństwa boi się i unika rzeczy nowych, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum