Czym jest employer branding
Firmy, które dbają o wizerunek wśród swoich pracowników, budują sukces na wiele lat. Lojalni i utożsamiający się z produktem lub usługą pracownicy to drogocenny potencjał. Równie ważne (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Firmy, które dbają o wizerunek wśród swoich pracowników, budują sukces na wiele lat. Lojalni i utożsamiający się z produktem lub usługą pracownicy to drogocenny potencjał. Równie ważne (...) >>>
Czytaj więcejDla zdecydowanej większości firm kluczem do przetrwania drugiego kwartału 2020 stała się kwestia elastyczności i szybkości adaptacji do nowych okoliczności. Nie odkryję Ameryki, twierdząc, że widocznym od pierwszych (...) >>>
Czytaj więcejJednym z najważniejszych tematów obecnie poruszanych jest nowa forma komunikacji w związku z epidemią Covid-19. Najczęściej uwaga skierowana jest na zagadnienia edukacyjne, ale w tle bardzo często przewijają (...) >>>
Czytaj więcejPandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Firmy oferujące usługi z zakresu marketingu, public relations (...) >>>
Czytaj więcejW poprzednim wydaniu Gazety MSP podkreślałem wagę innowacji, nie tylko w czasach pandemii. Dzisiaj pokażę ci jak budować markę opartą o wartości – najważniejszą rzecz, jaką możesz mieć w swojej firmie. >>>
Czytaj więcejW ostatnich latach coraz modniejsza staje się fraza „automatyzacja procesów”. Stosuje się ją jako wabik w nazwach konferencji czy drogich szkoleń, ale w przeważającej większości spotykamy natomiast (...) >>>
Czytaj więcejW niepewnej sytuacji gospodarczej zmienia podejście do oceny ryzyka. Firmom trudniej jest o kredyt, finansowanie ciężej jest zdobyć także start-upom, które dla funduszy są inwestycją wysokiego ryzyka. Co (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum