Świeży, świeższy... nowy
Gdy klienci pytają mnie, na czym polega proces re-brandingu, podaje zawsze jako przykład zwykłą żarówkę i jej rozwój. W latach 80. i 90. na rynku były dostępne wyłącznie standardowe żarówki, (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Gdy klienci pytają mnie, na czym polega proces re-brandingu, podaje zawsze jako przykład zwykłą żarówkę i jej rozwój. W latach 80. i 90. na rynku były dostępne wyłącznie standardowe żarówki, (...) >>>
Czytaj więcejO kobietach i ich roli biznesie z Adamem Szejnfeldem, wiceministrem gospodarki, rozmawiała Magdalena Trusińska Polska, podobnie jak Unia, jest kobietą? Jeszcze nie. Brakuje nam wiele do Unii, ale nie (...) >>>
Czytaj więcejObecnie coraz więcej firm decyduje się na biura, w których odpowiednio zaprojektowana przestrzeń, światło, akustyka, dobrze dobrane meble i wyposażenie pomagają stworzyć optymalną i motywującą atmosferę. (...) >>>
Czytaj więcejLata 90. ubiegłego wieku zapoczątkowały erę informacji, która stała się produktem rynkowym o niezwykłej ważności i wysokiej wartości. Codziennie stykamy się z przepływem danych, od których bardzo często (...) >>>
Czytaj więcejWiele firm sektora MSP w Polsce prowadząc działalność gospodarczą nadal nie odczuwa potrzeby korzystania z fachowych usług prawnych. Usługi doradcze często klasyfikowane są przez te firmy jako zbyt kosztowne, a (...) >>>
Czytaj więcejWiemy już jakie korzyści daje nam stosowanie marketingu bezpośredniego i jak przygotować się do stworzenia własnego call center. Teraz przyszedł czas na własny mailing i dział telemarketingu. Omówię też najczęściej (...) >>>
Czytaj więcejPowszechnie wiadomo, że za kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa odpowiedzialni są specjaliści Public Relations. Jednak nie należy zapominać o ważnej roli działu marketingu. Podczas prowadzenia działań marketingowych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum