Polski konsument odpowiedzialny na niby
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcejZ danych OECD wynika, że pod względem automatyzacji produkcji Polska nie tylko odstaje od rozwiniętych gospodarek na świecie, ale również od swoich sąsiadów. Liczba robotów na tysiąc pracowników (...) >>>
Czytaj więcej"Klient nasz pan" - to powiedzenie wydaje się być znane każdemu\npolskiemu przedsiębiorcy. Wydaje się... bo tymczasem rzeczywistość bywa różna. >>>
Czytaj więcejLista najwyższych budynków w kraju regularnie się wypełnia, a oferta rynku biurowego jest coraz bardziej zróżnicowana i atrakcyjna. Które biurowce są najwyższe i najatrakcyjniejsze dla biznesu? >>>
Czytaj więcejMarketing to nie tylko polityka cenowa lub strategia reklamowa. Marketing to sposób myślenia i działania; sposób patrzenia na biznes oczami klienta. Jako taki może być niezwykle pomocny w osiąganiu (...) >>>
Czytaj więcejLawinowe marnotrawstwo, syndrom szefa-orkiestry, niejasne kryteria wynagradzania... To tylko niektóre z nieprawidłowości, jakie mogą pojawić się w zarządzaniu kadrami. Na wiele z tych i podobnych bolączek (...) >>>
Czytaj więcejGdy ponad dwie dekady temu w Szwecji trwała dyskusja o wejściu do strefy euro, kondycja gospodarcza tego kraju nie zachwycała. Wystarczyło jednak 20 lat, by Szwedzi stali się liderem unijnego rozwoju wśród (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum