Reklama w Internecie
Co oferować na swojej stronie potencjalnym reklamodawcom? Oczywiście coś, co da im wielu odwiedzających o sprecyzowanych potrzebach. Uwagę takich osób zwróci ciekawa, spójna, unikalna i przystępnie (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Co oferować na swojej stronie potencjalnym reklamodawcom? Oczywiście coś, co da im wielu odwiedzających o sprecyzowanych potrzebach. Uwagę takich osób zwróci ciekawa, spójna, unikalna i przystępnie (...) >>>
Czytaj więcejW czwartek, 20 stycznia 2011 r. warszawski hotel Hilton przeżył oblężenie ze strony dyrektorów finansowych, głównych księgowych i członków zarządów największych spółek z Polski (...) >>>
Czytaj więcejCzy coś nas może jeszcze zaskoczyć i zachwycić na tyle, żebyśmy pozostawali pod jego/jej wpływem przez długi czas? Nie myślę nawet o niewyobrażalnych nowinach technicznych, ale o zwyczajnym zachwycie i zauroczeniu... Odpowiadam (...) >>>
Czytaj więcejKolejnym i zarazem zasadniczym etapem procesu mediacyjnego jest właściwy dyskurs mediacyjny, czyli szukanie opcji rozwiązania problemu. Od tego etapu zależy powodzenie całego procesu mediacyjnego, dlatego też mediator (...) >>>
Czytaj więcejKodeks spółek handlowych przewiduje ograniczenia w zakresie możliwości reprezentowania spółki z o.o. przez członków jej zarządu. Dotyczy to sytuacji, w której członek zarządu zawiera (...) >>>
Czytaj więcejPolski biznes internetowy zazwyczaj zaczynał od kwoty, za którą nie kupi się nawet pełnoletniego auta. Dzisiejsi potentaci polskiej sieci – portale takie jak Fotka.pl, o2.pl, nk.pl (dawniej Nasza-Klasa.pl) (...) >>>
Czytaj więcejMyślenie strategiczne dla wielu przedsiębiorstw jest ograniczane do planowania przychodów w określonym horyzoncie czasowym. Tymczasem powinien być to starannie opracowany plan, wskazujący całej Organizacji, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum