Sieć na biznesmena
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejNikt nie ma wątpliwości, że jedną z najmocniej rozwijających się aktualnie branż jest branża technologii informatycznych. Rozwój gospodarczy pociąga za sobą konieczność zatrudniania coraz lepiej wyedukowanej (...) >>>
Czytaj więcejW artykule przedstawimy autorski model „Fazy Rozwoju MSP”, opisujący dziewięć etapów rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Powstał on na bazie ponad dziesięciu lat doświadczeń pracy doradczej (...) >>>
Czytaj więcejKażdy z nas ma jakieś cele – lepiej lub gorzej sprecyzowane, dalekosiężne lub tylko krótkoterminowe, wymierne lub życzeniowe. Mamy cel i dążymy do niego konsekwentnie, planowo i z determinacją. Czy (...) >>>
Czytaj więcejFundusze Strukturalne Unii Europejskiej to jedno z najbardziej pożądanych przez polskich przedsiębiorców źródło finansowania inwestycji. Na przestrzeni ostatnich kilku lat pozwoliły dziesiątkom (...) >>>
Czytaj więcejEfektywne zarządzanie produkcją to jedno z najtrudniejszych wyzwań dla firm produkcyjnych. Realizowanie wszystkich zadań z tego zakresu jest praktycznie niemożliwe bez wsparcia informatycznego. Z drugiej strony (...) >>>
Czytaj więcejOd początku uruchomienia programów do 26 grudnia 2010 r. zakontraktowano 56,7 proc. wszystkich środków na lata 2007-2013. Oznacza to, że środki unijne powoli się wyczerpują. Dotyczy to również (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum