Mitologia marketingu
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejEfektywność oznacza wykonywanie czynności we właściwy sposób, skuteczność zaś oznacza wykonywanie właściwych czynności. Nie ma nic bardziej bezużytecznego niż efektywne wykonywanie czynności, które (...) >>>
Czytaj więcejNadrzędnym celem każdej firmy jest generować zyski dla jej właścicieli. Im wyższe zyski tym właściciele są bardziej zadowoleni. Stąd też pojawia się uniwersalne pytanie: jak można je zwiększyć? Wiele przedsiębiorstw (...) >>>
Czytaj więcejDla przeciętnej firmy średniej wielkości zmiana VAT oznacza zarówno sporo pracy, jak również konieczność poniesienia dodatkowego kosztu. W zakresie prac należy zadbać o aktualizację oprogramowania (...) >>>
Czytaj więcejJeszcze trzydzieści lat temu małe i średnie przedsiębiorstwa traktowane były w Polsce po macoszemu. Liczyły się wyłącznie wielkie fabryki i zakłady produkcyjne przynoszące olbrzymie zyski. Przedsiębiorca, który (...) >>>
Czytaj więcejStrategia i planowanie to czynności, które w praktyce towarzyszyć powinny każdej firmie – bez względu na jej wielkość. Niezależnie od tego, czy firma zatrudnia pięć czy pięćset osób, model biznesowy (...) >>>
Czytaj więcejMartis SA to agencja reklamowa z niemal 20-letnią tradycją. Oferuje klientom – zarówno dużym, jak i małym firmom - indywidualne, „szyte na miarę" strategie budowy, pozycjonowania i komunikowania (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum